A Somfy a jövőben is stratégiai partnere az Ön növekvő vállalkozásának!

SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓINK PARTNEREINK SZÁMÁRA

A világjárvány egyik gazdasági hatása a dinamikusan növekvő kereslet, amely az üzleti élet szereplőit kivétel nélkül kihívások elé állította. A vállalkozások többsége azon fáradozik, hogy folyamatait a kialakult helyzethez igazítsa, és képes legyen megfelelni ügyfelei elvárásainak. 


A Somfy Magyarország is azon cégek közé tartozik, amely számára a legfontosabb, hogy partnereit a megváltozott igényeknek megfelelően legyen képes kiszolgálni.
Ebben a formálódó és fejlődő környezetben a hatékonyság növelése a legfontosabb célkitűzésünk. Hogy megfeleljünk ezen elvárásnak, és vállalkozása növekvő igényeit ki tudjuk szolgálni, 2022. február 15-től a megrendelt áruk kiszállítását a lengyelországi Niepolomicében található regionális logisztikai központunkból teljesítjük.
Az itt található raktárkomplexumban 7.000 m2-en, több tízezer termékünk található meg, melyek szállítási folyamata egyszerűen, zökkenőmentesen bonyolódik a jövőben.

 

Hiszünk abban, hogy intézkedésünk hozzájárul majd vállalkozása sikeréhez!

 

A rendelés folyamatában nincs változás, minden rendelésfelvételt, ügyfél- és műszaki támogatást, számlázást a Somfy Kft. ügyfélszolgálata látja el.

 

Rendeléseit a lengyel központi raktárunkból küldjük ki.

Szállítási feltételek

Az utánvétes szállítási lehetőség átmenetileg szünetel.

Standard szállítás:

  • ingyenes szállítás 48 órán belül (2 munkanapon), 100 kg-ig, DPD futárszolgálat általi szállítás,
  • rendelések leadásának határideje 11:30
  • a csomagok nyomon követhetőek a DPD által küldött e-mailben szereplő link segítségével, ahol a szállítási cím és dátum is módosítható
  • a csomag érkezéséről a DPD e-mailt és SMS-t is küld egy órával a szállítás előtt

 

Palettás szállítás:

  • minden, 100 kg súlyhatár feletti rendelés palettás rendelésnek minősül, melynek szállítási ideje 5-7 munkanap

Garanciális bevizsgálás és visszáru ügyintézés

A garanciális ügyintézés és visszáru ügyintézés az alábbiak szerint történik:

  • A garanciális bevizsgálásra szánt terméket a kitöltött formanyomtatvánnyal együtt, a Somfy Kft. központi irodájába kell visszajuttatnia
    (2220 Vecsés, Lincoln út 1. 3.em.).

  • A kereskedelmi visszárut szállítólevéllel vagy formanyomtatvánnyal együtt a Somfy Kft. központi irodájába kell visszajuttatnia
    (2220 Vecsés, Lincoln út 1. 3.em.).

  • Bevizsgálás után a termék cseréjét lengyel raktárunkból küldjük ki, díjmentesen.

  • Visszáru esetén csomagfelvételt nettó 2100 Ft térítés ellenében a GLS futárszolgálat közreműködésével tudjuk megszervezni a kért címre.