Websites
Somfy Pro
EShop
Somfy Építészet
somfy.hu
somfy.hu
Jelentkezz be!
Üdvözöljük honlapunkon!
Üdvözöljük honlapunkon!
Make the move with Somfy climate
Daikin együttműködés
Termékek
Redőnyök és zsaluziák
Redőny
Zsalugáter
Külső zsaluzia
Külső rolók
Napellenzők és pergolák
Napellenző
Pergola
Verandák és télikertek
Függönyök és rolók
Belső rolók
Függönyök
Vetítővásznak
Garázskapuk és kapuk
Kertkapuk
Garázskapuk
Videós kaputelefon
Intelligens otthonvezérlés
TaHoma és connexoon
Világításvezérlés
Termosztát
Biztonság
Kamerák
Riasztó
Vezérlők és érzékelők
Vezérlők
Érzékelők
Oktatás
Garancia és dokumentumok
Garancia és dokumentumok
Garanciális bevizsgálás
HelpME app
Megfelelőségi nyilatkozatok
Használati útmutatók
Tervezőknek
Szoftverek
TaHoma kompatibilitas
Legyen Ön is viszonteladónk!
Legyen Ön is viszonteladónk!
Somfy Partner és Expert program
Feliratkozás hírlevélre
Marketing anyagok
Marketing anyagok
Katalógus, brosúrák
Kisokos
Termékfotók
Videók
Eladáshelyi reklámok
Reklámtermékek
Az Ön reklámtevékenysége
Somfy a médiában
Rólunk
Rólunk
Kapcsolat
Hírek és információk
Intelligens otthon megoldásaink
Zigbee 3.0
TaHoma Switch
TaHoma pro app
Serv-e-Go
Marketing anyagok
Fotógaléria
GYIK
GYIK
GYIK
Felhasználás
Felhasználás
Intelligens otthon
Bővebb információ
Bővebb információ
A termék jellemzői
Beállítások
Használat
Kompatibilis termékek
Technológia
Telepítés
Támogatás és hibaelhárítás
Ügyfélszolgálat
Termék
Termék
Serv-e-Go
TaHoma Pro App
TaHoma Switch
Keresés
Keresés
Rendezés
Dátum
Nézetek
(52)
20-08-2021
Delegálhatom egy másik szerelőre az értékesítés utáni szolgáltatást?
(57)
20-08-2021
Kell hibaelhárítást végeznem azokon a termékeken, amelyeket az ügyfelem adott hozzá az első telepítés után?
(33)
20-08-2021
Tudok módosításokat végrehajtani az ügyfél beleegyezése nélkül?
(27)
20-08-2021
Látni fogom az ügyfelem által hozzáadott termékeket a telepítésük után?
(47)
20-08-2021
Kompatibilisek a Somfy csoport más márkájú termékei?
(13)
20-08-2021
Más márkák termékei is kompatibilisek ezzel az eszközzel?
(9)
20-08-2021
Ha io-homecontrol vevőt használok, felügyelni tudom az összes vezetékes terméket?
(23)
20-08-2021
Van-e különbség az RTS berendezések és az io-home-control termékek között?
(14)
20-08-2021
Melyek a kompatibilis eszközök?
(29)
20-08-2021
Hozzáférhetek ehhez az eszközhöz az okostelefonomról vagy táblagépemről?
(33)
20-08-2021
Hozzáférhetek az ügyfelem csatlakoztatott eszközének részletes telepítési nézetéhez az ő beleegyezése nélkül?
(25)
20-08-2021
Hogyan tekinthetem meg a telepítési listámon szereplő egyik TaHoma-telepítést?
(29)
20-08-2021
Hogyan érhetem el ezt az eszközt?
(30)
20-08-2021
Az ügyfelemnek már van TaHomája, én pedig hibajavítást szeretnék végezni a csatlakoztatott eszközben. Lehetséges ez?
(26)
20-08-2021
Már számos boxot regisztráltam a Somfy-connect weboldalon keresztül. Ezek a boxok is megjelennek?
(89)
20-08-2021
Már számos boxot regisztráltam a Somfy Pro-n keresztül. Ezek automatikusan megjelennek az eszközben?
(52)
20-08-2021
Szükséges regisztrálni a TaHomát?
(23)
20-08-2021
Kell telepítenem a TaHoma alkalmazást az ügyfelem számára?
(84)
02-08-2021
Az ügyfelemnek még nincs hozzáférése az új TaHoma alkalmazáshoz, be tudok lépni a felületére a TaHoma Pro alkalmazásból?
(41)
02-08-2021
Hogyan tudok hozzáférni az ügyefelem TaHoma alkalmazásához?
(51)
02-08-2021
Nem tudom csatlakoztatni a TaHomát az internethez, mit tegyek?
(18)
02-08-2021
Párosíthatok termékeket a TaHomával internetkapcsolat nélkül?
(27)
02-08-2021
Mely kompatibilis eszközöket tudok párosítani a TaHomával?
(35)
02-08-2021
Eszköz párosítása alkalmazás vagy protokoll szerint, mi a különbség?
(22)
02-08-2021
Hogyan lehet eszközöket párosítani a TaHomához alkalmazás alapján?
(35)
02-08-2021
Hogyan lehet eszközöket párosítani a TaHomával protokoll alapján?
(31)
02-08-2021
Hogyan távolíthatok el egy telepített ügyfelet a listámról?
(101)
02-08-2021
A telephelyen vagy az ügyfelemnél nincs internet, ilyenkor is elvégezhetem az üzembe helyezést?
(35)
02-08-2021
Összeköthetem a fiókomat egy már aktivált TaHoma ügyféllel?
(39)
02-08-2021
Továbbra is regisztrálhatok boxokat a Somfypro oldalon?
(48)
02-08-2021
Változott a regisztráció, már nem kell megadni az ügyfél e-mail-címét?
(29)
30-07-2021
Nem tudom beolvasni a TaHoma QR-kódot, mit tegyek?
(26)
30-07-2021
Hol találom a TaHoma QR-kódot?
(40)
30-07-2021
Hogyan lehet regisztrálni egy ügyfélboxot?
(45)
30-07-2021
Regisztráltam egy TaHomát, az ügyfelem azt aktiválta, de mégsem találom a listámon.
(39)
30-07-2021
Nem találok egy TaHoma ügyfelet a listámon, mit tegyek?
(27)
30-07-2021
Hogyan lehet megtalálni egy ügyfélboxot?
(155)
30-07-2021
Használhatom az alkalmazást, ha nincs mobilhálózatom vagy internetem?
(74)
30-07-2021
Az alfiókok ugyanazt látják, mint a fő fiók?
(40)
30-07-2021
Szeretnék hozzáférést biztosítani a cégem többi tagja számára, mit tegyek?
(37)
30-07-2021
Akkor is hozzáférhetek az alkalmazáshoz, ha nincs hozzáférésem a Somfypro webhelyhez?
(42)
30-07-2021
Hogyan érhető el az alkalmazás?
(10)
13-07-2021
Indíthatók SMART funkciók az RTD nyitás- és/vagy jelenlétérzékelőkből?
(72)
13-07-2021
Biztosítják a TaHoma V2 box mobilalkalmazásainak folytonosságát?
(32)
13-07-2021
A TaHoma alkalmazás jelenlegi verziója elérhető marad? Mi a helyzet a Conexoonnal kapcsolatos alkalmazásokkal?
(44)
13-07-2021
Megmarad a webes kezelőfelület a házam vezérléséhez?
(8)
13-07-2021
Mi a követendő eljárás amikor TaHoma V2 helyett TaHoma Switchet akarok használni?
(23)
13-07-2021
Meg kell tartani a TaHoma V2 USB-csatlakozást, hogy kompatibilis legyen az Enocean, Zwave, stb. megoldásokkal?
(234)
13-07-2021
Melyik Zigbee 3.0 termék kompatibilis a TaHoma Switch készülékkel?
(56)
13-07-2021
Kompatibilis egymással a Tahoma Switch és a HomeKit?
(238)
13-07-2021
Csatalkoztatható a TaHoma Switch Ethernet hálózatra?
(47)
13-07-2021
Kompatibilis a Tahoma Switch a hangsegédekkel?
(156)
13-07-2021
Csatlakoztatható a TaHoma Switch az új Somfy Home Alarm Advanced riasztóhoz?
(38)
13-07-2021
Reszetálhatja az ügyfelem az esközt?
(118)
13-07-2021
Milyen internetsebesség szükséges a TaHoma Switch megfelelő működéséhez?
(58)
13-07-2021
Mi a követendő eljárás amikor TaHoma V2 helyett TaHoma Switchet akarok használni?
(28)
13-07-2021
Milyen funkciók érhetők el a partnertermékekkel?
(51)
13-07-2021
Integrálva van a földrajzi helymeghatározás a TaHoma Switchbe?
(31)
13-07-2021
Mi történik a TaHoma Switch eszközzel, ha megszakad az internetkapcsolat?
(18)
13-07-2021
Hány eszközt és forgatókönyvet tudok konfigurálni a TaHoma Switch segítségével?
Az összes GYIK megtekintése